ترمیم مو چیست ؟

ترمیم مو چیست ؟

ترمیم مو چیست؟

زمانی که افراد به علت های مختلفی همچون بیماری های مثل:

لوپوس و الوپسی و …

دچار ریزش مو می شوند و هیچ اطلاعی از اینکه ترمیم مو چیست ندارند.

یا افرادی که به علت سوانحی مانند:

استرس های کاری، زایمان و سوختی، موهای خود را از دست میدهند و دیگر موهایشان رشد نمیکند، یعنی عامل اصلی رشد مو که پیاز مو می باشد توانایی خود را از دست میدهد و همچنین عوالی مانند ارث بردن از پدر یا مادر، همه این ها باعث میشود که اقایان و بانوان عزیزی در هر سنی حتی در سن جوانی دچار کم پشتی شده اند و از کم پشتی مو رنج میبرند.

مهم ترین موضوع در مو پرپشتی و زیبایی آن است که:

کارشناسان علمی و فناوری در ارایشگری امر زیبابیی چهره رو تا 60 درصد به مو نسبت میدهند. ترمیم مو روشی که برای بانوان و اقایان عزیز که دچار کم پشتی مو ، دچار ریزش مو و یا طاسی هستند میتوانند از روش ترمیم مو موسسه گلهای تهران که نماینده رسمی ترمیم مو به روش انحصاری های فیکس آلمان هستند ، استفاده کنند.

ترمیم مو یعنی بازسازی و پرپشت کردن موی سر با استفاده از روشهای غیر پزشکی.

ترمیم مو از زمانهای قدیم رایج بوده و تا به امروز به دانش و فناوری این کار افزوده شده است.

بسیاری از افراد که از سیستم های قدیمی ترمیم مو مانند بافت و کلیپس و غیره استفاده کرده اند شاید به دلیل عدم زیبایی از آن راضی نیستند.

ولی امروزه سیستم های جدیدی ایجاد شده که نظر همگان را به خود جلب کرده است.

ترمیم موی امروزی به شما این قابلیت را می دهد که موهای خود را به هر صورتی که دوست دارید حالت دهید. (تنها سیستمی است که می توان موها را به سمت بالا برس کرد) و به راحتی به حمام و استخر بروید. در امر ترمیم موی بانوان، ظاهر مو 100% طبیعی است و به هیچ عنوان موی ترمیم مو قابل تشخیص نیست.

 

ترمیم مو چیست ؟ عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی خانمها و مردان هزینه کاشت مو معایب روش

ترمیم مو چیست ؟

انواع روش های ترمیم مو:

1. ترمیم موی منطقه ای که به صورت تکه ای در افراد ریزش مو دیده شود. (مثل طاسی معمولی یا ریزش سکه ای )

2. ترمیم موی کلی

( برای افرادی که از آلوپسی رنج میبرند و یا افرادی که موهای سرشان به شدت کم پشت و ضعیف باشد)

ترمیم مو چیست ؟

حال ترمیم مو چیست و چگونه عمل میکند؟

ترمیم مو روشی است که در آن هر فرد موهای از دست رفته خود را، دقیقا مشابه جنس و کیفیت موهای خود را دوباره باز میابد. و به طریق عمل میکند که فرد به موسسه مراجعه کرده و پس از نمونه برداری از موها کمتر از یک ساعت توسط تکنولوژی های فیکس آلمان، مدل مو و جنس موی شخص مشخص میشود مویی که دقیقا تا 90 درصد مشابه موی خود فرد، که از نظر جنس و رنگ مشابه موهای خود فرد می باشد و سپس بر اساس مدل انتخابی خود فرد و طراحی مدل موی توسط کارشناسان ما که از گریمور های مطرح صدا و سیما می باشند برای شما طراحی کرده و موهایی جدید را بر روی سر شما نصب کرده سیستم نصب ترمیم مو بر روی سر به صورت انحصاری های فیکس میباشد که فقط در اختیار موسسه گلهای تهران است و در هیچ جای دیگری مشابه ندارد و بعد از نصب که مراحل ان محرمانه بوده است وقتی فرد مورد نظر موهای جدید خود می بیند اصلا تفاوتی با موهای گذشته و از دست رفته خود نمی بیند.

خلاصه امتیازات به این مقاله
زمان بازدید
نام مقاله بازدید شده
واقعا جالب بود برام خیلی ممنون از سایت خوبتون اطلاعات کامل و مفیدی در مورد ترمیم مو دریافت کردم
امتیاز داده شده
51star1star1star1star1star