ترمیم مو بانوان

موسسه گلهای تهران متخصص در امر ترمیم مو بانوان

امروزه ترمیم مو بانوان مسئله ای مهم برای بسیاری از بانوان عزیز می باشد

زیرا در بحث زیبا شناختی، 70 الی 80 درصد زیبایی خانمها که مایه نشاط و شادابی خانه و خانواده می باشد را موهای بانوان تشکیل میدهد، هزینه کاشت مو برای خانمها بسیار بالا است. این موضوع اعتماد به نفس خاص و مهمی را به بانوان عزیز میدهد. اما بر اثر عللی نامشخص مانند بیماری الوپسی،لوپوس، استرس های بعد از زایمان، آلودگی هوا، گرما زدگی و بسیاری دیگر از مواردی که باعث ریزش موی سر در زنان، کم پشتی و حتی در برخی موارد طاسی سکه ای برخی نقاط موی سر بانوان عزیز میشود که علاوه بر درد و رنج ناشی از این موضوع باعث از دست رفتن اعتماد به نفس بانوان گرامی نیز خواهد بود.

ايا براي خانمها ترميم مو بهتر است ، يا كاشت مو؟

آیا تصاویر کاشت مو در خانمها را دیده اید؟

ايا كسي كه موي كم پشت داشته باشد كاشت مو مي تواند انجام دهد؟ ايا كاشت مو در خانمها موها را پرپشت مي كند؟ جهت پاسخ به اين سوالهای تخصصی، بايد با يك مشاوره حضوري جواب همه اين سؤالات را پاسخ داد. ترمیم مو بانوان خيلي حساس و بايد با بررسي دقيق انجام شود و با تلفن كردن و مشاوره تلفني جواب منطقي نمي توان داد،

و يك برداشت غلط باعث از دست دادن بقيه موها مي شود بنابراين توصه مسود كه مشاوره حضوري داشته باشيد.

انتخاب با شماست!

بهترین برند ترمیم مو بانوان برای خانمها ترمیم موی زنان

 موسسه گلهای تهران

با توجه به 15 سال تجربه در این زمینه به خصوص ترمیم مو بانوان و اجرای بالای 5000 نمونه ترمیم موی خانم های عزیز ، به اهمیت و خاص بودن این امر رسیده است که با توجه به حساسیت و نوع کار، از جمله سخت ترین و دشوار ترین موارد در این رشته می باشد که به کمک تکنولوژی مهندسان آلمانی و شرکت های فیکس آلمان، موهایی به شما ارائه می شود که دقیقا تا 99 درصد مشابه موهای گذشته خودتان می باشد. هر بیمار در دفتر ما مورد بررسی قرار هورمونی معمول و ارزیابی پزشکی برای از دست دادن مو تحت کار و ارزیابی ریزش مو زن کاملا متفاوت از مردان است. ما را از دست دادن موهای خود را به طور جدی با انجام یک ارزیابی پزشکی بیماری های خاص تاریخ رقابت و فیزیکی اولین گام در ارزیابی زنان با ریزش مو است و این است که در مشاوره اولیه خود را با دکتر ویلیامز انجام می شود.

 

دلایل ریزش مو هزینه ترمیم مو گلهای تهران ترمیم مو بانوان با هزینه کم

ریزش مو