درمان ریزش مو عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی خانمها و مردان هزینه کاشت مو معایب روش
ماسک های خانگی برای موهای سوخته
دسامبر 12, 2015
ترمیم مو بانوان
ترمیم مو بانوان ( تخصصی ترین ترمیم موی بانوان )
ژانویه 21, 2016
نمایش همه
نگرانی ریختن موها عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی اقایان و مردان گیس زنان هزینه کاشت مو معایب روش

نگرانی ریختن موها

بیشتر خانم ها در مورد ریزش موهای خود نگران بوده واغلب درمورد آن صحبتی به میان نمی آورند. از این رو این مسئله برایشان سخت وزجر آور خواهد بود. ریزش مو می تواند به علل متفاوتی باشد وتنها برای آقایان نیست. بلکه میلیون ها نفر از ریزش مو وطاسی سر زنانه رنج می برند وهمچنان رو به افزایش است.
تُنُک شدن تدریجی موها در زنان اغلب با افزایش سن مشاهده می شود وبا ریزش مو درمردان (ریزش موی مردانه) متفاوت است. از هر پنج زن، یک نفر قبل از دوران یائسگی واز هر سه زن، یک نفر بعد از دوران یائسگی دچار ریزش مو می شوند.
درطول دوره بارداری موی سر، پرپشت تر وبراق می شود. اما بعد از زایمان ریزش موی سرآغاز می شود. کندن مو ناخودآگاه وخودآگاه توسط خود فرد نیز در زنان نسبت به مردان شایع تر است که باعث کم پشتی وطاسی مو در منطقه کنده شده به مروز زمان می شود سیوه مطالعه کم مویی و ریزش مو در زنان مشابه درمان هایی است که برای مردان درنظر گرفته می شود. ریزش مو در مردان برخلاف زنان به صورت متمرکز بروز دارد یعنی از نقطه خاصی شروع شده وبه مرور پیشرفت می کند.
اما ریزش مو درزنان بیشتر به صورت یکنواخت وپراکنده است. دربیشتر موارد، انواع تقویت کننده ها تجویز می شود، اما متأسفانه به رغم ادعای تولید کننده ها، پروتئین وکلاژن موجود درشامپو ها واسپری های مو، توانایی ترکیب با ساقه مو را ندارند ونمی توانند از این راه موجب افزایش استقامت مو شوند، بلکه با ایجاد کردن پوششی به روی تارهای مو آن ها را موقتا پرپشت تر نشان می دهند استفاده از ترمیم موی طبیعی سرخانم ها برای درمان طاسی وریختگی موی سرتوصیه می گردد واستفاده از کاشت برای خانم ها چندان مناسب نیست.
اگر شما نیز از ریزش مو رنج می برید می توانید از خدمات مشاوره رایگان متخصصین خانم وآقای مؤسسه ترمیم موی گل های تهران بهره ببرید. با درمان ریزش مو، شادابی وسرزندگی را به شما بر می گردانیم.

خلاصه امتیازات به این مقاله
زمان بازدید
نام مقاله بازدید شده
درمان ریزش مو در بانوان
امتیاز داده شده
51star1star1star1star1star

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.