مقاله علمی عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی خانمها و مردان هزینه کاشت مو معایب روش
دو روش جدید ترمیم مو طبیعی
دسامبر 12, 2015
نمایش همه
بهترین انستیتو عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی خانمها و مردان هزینه کاشت مو معایب روش

بهترین انستیتو ترمیم مو

1در این بخش می پردازیم به روش ایمونوتراپی موضعی (Topical immunotherapy) دراین روش از یک آلرژن تماسی قوی درناحیه دچار ریزش مو استفاده می گردد. مکانیسم عمل این آلرژن به این صورت است که سیستمی ایمنی درگیرکننده فولیکول های تمایل بیشتری به آن دارند.

Topical immunotherapy: دراین روش از یک آلرژن تماسی قوی درناحیه دچار ریزش مو استفاده می گردد. مکانیسم عمل این آلرژن به این صورت است که سیستمی ایمنی درگیرکننده فولیکول های تمایل بیشتری به آن دارند. مشاهده شده با این روش تجمع لنفوسیت های T درخون محیطی اطراف فولیکول های مو کاهش می یابد. اولین ماده آلرژن که به این منظور به کاربرده شد DNCB(Dinitro chlorobenzene) بود که به دلیل عوارض سرطان زایی مشاهده شده دیگر به کار نمی رود. ماده دیگر (squaricacid dibuthyl ester) SADBE می باشد که به دلیل عدم پایداری کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما ترکیب برتر دیمن سیپرون ( Diphencyprone) است که امروزه بیشتر از آن برایس ایمونوتراپی استفاده می شود. این ترکیب آلرژن تماسی قوی استفاده می شود که پایداری مناسبی داشته وعوارض کمتری از مواد پیشین دارد.
پماد یا کرم آنترالین (anthraline): درمان دیگر استفاده از پماد یا کرم آنترالین می باشد. آنترالین ازمواد مصنوعی tar-like است که عموماً برای درمان بیماری پسوریازیس استفاده می شد. آنترالین روی نواحی بدون مو روزانه یکبار استعمال می شود وبعد از مدت کوتاهی معمولاً بین 30تا60دقیقه بعد شسته می شود. اگر موی جدیدی رشد کرد، درمان بین 8تا12 هفته ادامه خواهد داشت. آنترالین، بطورموقتی برروی پوست ایجاد سوزش کرده وپوست تحت درمان قهوه ای کم رنگ یا بی رنگ خواهد شد. بعد از استعمال دست ها باید شسته شود.

 

خلاصه امتیازات به این مقاله
زمان بازدید
نام مقاله بازدید شده
درمان ریزش مو در بانوان
امتیاز داده شده
41star1star1star1stargray

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.