بهترین انستیتو عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی خانمها و مردان هزینه کاشت مو معایب روش
درمان ریزش مو در بانوان
دسامبر 12, 2015
درمان ریزش مو عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی خانمها و مردان هزینه کاشت مو معایب روش
ماسک های خانگی برای موهای سوخته
دسامبر 12, 2015
نمایش همه

دو روش جدید ترمیم مو طبیعی

مقاله علمی عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی خانمها و مردان هزینه کاشت مو معایب روش

مقاله علمی ترمیم مو

همه روزه در اطراف خود افراد زیادی می بینیم که موهای خود را ترمیم کرده اند. وشما هرگز متوجه آن نمی شوید. مشخص شدن این روش از دانش وتجربیات ما می باشد ونگهداری شما مثل شستشوی منظم، شانه ومرتب کردن موهایتان ارتباط مستقیم دارد.
کلینیک ترمیم موی گلهای تهران با تخصص بیش از یک دهه به صورت حرفه ای وتجربی درخدمت شماست. بانوان محترم پس از انجام ترمیم موهای خود توسط متخصصین کلینیک، دیگر نیازی به مراجعات بعدی وسرویس های مکرر ندارید. چراکه مرکز گل های تهران با دارا بودن موهایی صددرصد طبیعی که از هر لحاظ همچون موهای شما هستند اینکار را بسیار منعطف کرده است.
این تکنیک به دو روش انجام می شود:
روش اول: که روی سرپوست سرشخص با کراتین گیاهی انجام می گیرد که این موها بصورت باورنکردنی فیکس وجذب پوست می شود که کاملاً بدون عوارض است.
واما در روش دوم:
پس از اسکن موهای شخص توسط متخصصین این مرکز با دستگاه های دیجیتال وتعیین قدرت ریشه های موی شخص کاندید ومشخص شدن مدل والگوی ریزش سرشخص انجام می شود. توسط متخصصین ما تارهای موی طبیعی بطور بسیار طبیعی بسیار زیبا لابه لای موهای شخص فیکس شده وهیچ مشکلی نخواهد داشت.
عزیزانی که از ریزش وکم پشتی موهای خودرنج می برید دیگر نیازی به روش هایی مانند اکستنشن که فقط بلندای موهای شما را شامل می شود وآسیب جدی به موهای شخص وارد می کند را شاهد نیستیم وبا روش های رایج ترمیم وموهای سنتی که شامل چسب وبافت کلیپس نمی باشد. همچنین دراین روش ها ظاهر مصنوعی ومشکلات ومراجعات بعدی را نیزشاهد هستیم لذا از هر لحاظ نیز تأثیر بسیاری بدی برای شخص خواهد داشت.
ترمیم مو طبیعی

ولی با تکنیک جدید ترمیم موی HRH:
1. خط رویش بسیار طبیعی با فرق طبیعی می باشد.
2. این روش بدون مراجعه بعدی است
3. دارا بودن مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت ومراجع از نظر شرعی از دیگر مزایای آن است
4. قابلیت رنگ، مش، سشوار و… نیز از جمله دیگر مزایای این روش درمقایسه با سایر روش های رایج است.
5. استحمام هر روزه، استخر، سونا وانجام تمامی ورزش ها نیز با این تکنیک به راحتی قابل انجام است.
6. این تکنیک راحتی برای بیماران آلوپسی وسخوتگی نیز می توان داد.
7. ودرانتها فراهم آوردن زیبایی بیشتر برای شما عزیزان از دیگر افتخارات ما می باشد.

موسسه ترمیم وکاشت موی گلهای تهران به شما بانوان عزیز که از کم پشتی موهای خود رنج می برید این مژده را به شما می دهد که این مرکز با متخصصین مجرب وکادر دوره دیده وداشتن پنج نمایندگی درکشورهای آمریکا، استرالیا، آلمان، سوئیس وفرانسه همچنین درکشورعزیزمان که با افتخار درخدمت شما عزیزان هستیم. وتمامی این مشکلات دریک روز قابل حل هستند.
تکنیک ترمیم موی HRH درکشورعزیزمان ایران بطور انحصاری دراین کلینیک انجام می شود واین تکنیک بروزترین وبهترین روش در سال 2014 و2015 دراروپا وآمریکا شناخته شده است که ازجمله این تکنیک برای هنرپیشه ها وبازیگران مطرح هالیوود وبسیاری از افراد شناخته انجام گرفته است.

خلاصه امتیازات به این مقاله
زمان بازدید
نام مقاله بازدید شده
دو روش جدید ترمیم مو طبیعی
امتیاز داده شده
51star1star1star1star1star

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.