مقاله علمی عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی خانمها و مردان هزینه کاشت مو معایب روش
دو روش جدید ترمیم مو طبیعی
دسامبر 12, 2015
نگرانی ریختن موها عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی اقایان و مردان گیس زنان هزینه کاشت مو معایب روش
درمان ریزش مو در بانوان 2
دسامبر 12, 2015
نمایش همه

ماسک های خانگی برای موهای سوخته

درمان ریزش مو عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی خانمها و مردان هزینه کاشت مو معایب روش

درمان ریزش مو

ماسک های خانگی برای موهای سوخته وآسیب دیده
درکنار تمام مراقبت ها ورژیم های غذایی برای داشتن موهایی سالم وزیبا استفاده از ماسک های طبیعی با روش های خانگی تأثیرشگفت دیگری دارد. این ماسک ها برای سلامت موهای آسیب دیده شما گردآوری شده است.
ماسک کره برای موهای سوخته وآسیب دیده
یکی از بهترین وساده ترین راه حل های تقویت موهای وز شده آغشته کردن آن به کره است. کره که از محصولات لبنی پرطرفدار است، خاصیت فراوانی برای تغذیه موهای آسیب دیده شما دارد. پس بنا به حجم موهایتان مقداری کره راکه از قبل از یخچال خارج کرده اید به موها زده وبا استفاده از کلاه مخصوص به مدت نیم ساعت بپوشانید. ودرآخر موها را با شامپو وآب ولرم شسته وآبکشی کنید.
ماسک روغن وبادام وزیتون برای موهای سوخته وآسیب دیده
ترکیب استثنائی روغن بادام شیرین وزیتون وقرارگرفتن آن لابه لای موها به رفع خشکی وآسیب موها کمک ویژه ای می کند. پس این روغن ها را ترکیب کرده وبعد از ماساژ موها با آن، کلاه وحوله گرمی را به مدت 30دقیقه روی سرقرار دهید. این بار هم بعد از نیم ساعت سرتان را با شامپ. بشویید. این ماسک یکی از مؤثرترین ترکیباتی است که در زمان کمی موهای خشک وآسیب دیده شما را مثل روز اول درخشان وزیبا می کند.
ترکیب شامپو با تخم مرغ برای درمان وترمیم موهای سوخته وآسیب دیده
تنها ماده ای که پروتئین را به صورت مستقیم به موهای شما منتقل می کند تخم مرغ است این راه حل ساده وارزان قیمت بهترین روش برای درمان موهای وز شده از رنگ وحرارت حالت دهنده ها است. برای این کار هفته ای یکبار شامپوی خود را به اندازه دوبار شستشو با تخم مرغ ترکیب کرده وبعد از آغشته کردن موها بعد از مدتی که حالت نرم شدگی یافتند شستشو دهید. با مشاوره های رایگان مؤسسه ترمیم موی گل های تهران همواره می توانید موهای خود را به بهترین حالت وبا بالاترین تراکم داشته باشید ترمیم بسیار قدرتمند تر از کاشت عمل کرده وتمامی این ماسک ها روی تمامی خدمات ما قابل انجام وحتی بدون نیاز به ماسک هستند.

خلاصه امتیازات به این مقاله
زمان بازدید
نام مقاله بازدید شده
ماسک های خانگی برای موهای سوخته
امتیاز داده شده
41star1star1star1stargray

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.