عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی بانوان و آقایان هزینه کاشت مو معایب روش ترمیم مو چیست
نکاتی را در حفاظت از موها در فصل تابستان
جولای 10, 2017
عمر ترمیم مو
عمر (دوام) ترمیم مو
آگوست 20, 2017
نمایش همه

حفاظت از موها در فصل تابستان

عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی بانوان و آقایان هزینه کاشت مو معایب روش ترمیم مو چیست

حفاظت از مو در مقابل اشعه نور خورشید

حفاظت از موها در فصل تابستان

در فصل تابستان و آسیب رسیدن به موهای شما در زیر نور آفتاب بیشتر از زمان های دیگری از سال است. آفتاب شدید، کلر موجود در آب استخرها و آلودگی های آب دریا موجب صدمه به موها و شکنندگی آنها می شود. موسسه ترمیم مو گلهای تهران مقاله هایی را در زمینه های مختلف گرد آوری کرده که شما عزیزان موهایی سالم و زیبا داشته باشید . این مقاله را به دقت بخوانید !
نکاتی را در حفاظت از موها در فصل تابستان را در زیر گردآوری کرده ایم.

برای خواندن مطالب و مقاله های بیشتر مقاله کلیک کنید.
خانم های ایرانی به دلیل پوشش روسری کمتر در معرض آسیبهای ناشی از نور شدید آفتاب هستند. اما لازم است برخی مواقع نیز از محصولات ضد آفتاب مو که موجب مقاوم شدن مو در برابر اشعه فرابنفش خورشید می شوند استفاده کنیم. برای موها نیز محصولاتی مشابه محصولات پوستی وجود دارد که حاوی ضد آفتاب هستند. این محصولات موها را مرطوب نگه می‌دارند و آن‌ها را در مقابل آب و آفتاب مقاوم‌تر می‌کنند.

آقایان نیز برای محافظت از موها در برابر آفتاب به ویژه در مناطق ساحلی، از کلاه استفاده کنند.

عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی بانوان و آقایان هزینه کاشت مو معایب روش ترمیم مو چیست

ترمیم مو گلهای تهران

موهای رنگ شده، فر شده و یا صاف شده با محصولات شیمیایی ضعیف تر و آسیب پذیرتر هستند، بنابراین مراقبت از آنها ضروری است. موهای رنگ‌شده نیاز مبرمی به مراقبت در برابر آب و آفتاب دارند. موهای تیره در آفتاب کم‌رنگ‌تر می‌شوند و موهای بلوند شده به ویژه در اثر تماس با آب کلردار استخر، به سبزی می‌گرایند. شامپوهای ویژه موهای رنگ کرده می‌توانند به طور موقت تا حدودی مؤثر باشند، اما در نهایت موها را باید مجددا رنگ کرد. راه دیگری را هم برای برگرداندن درخشش موها یک قرص آسپیرین را در آب حل کرد و با این محلول مو را شست.
اگر قصد دارید در دریا شنا کنید، از کلاه شنا استفاده کنید تا از نمک و آلودگیهای آب دریا در امان بمانید. در غیر این صورت بلافاصله بعد از شنا موهای خود را با شامپوی مناسب شستشو بدهید. راه جل بسبار مناسب در حین سفر به مناطق ساجلی این است که قسمت انتهایی موها را با قیچی مناسب کوتاه کرد، چون شکنندگی و چند شاخه شدن مو همیشه از نوک موها شروع می‌شود. کوتاه کردن باعث مقام‌تر شدن مو می‌شود.
اگر در استخر شنا می کنید، باز هم توصیه می کنیم که حتما از کلاه شنا استفاده نمایید، زیرا کلر موجود در آب استخرها آسیب زیادی به موهای شما وارد می کنند و موجب خشکی، شکنندگی و کدر شدن مو می گردند. این نکته به ویژه در استخرهای روباز اهمیت بیشتری دارد. چون موها هم در معرض کلر خواهند بود و هم اشعه فرابنفش خورشید.

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.