بررسی ترمیم مو و روش های آن

بررسی ترمیم مو و روش های آن

برای افرادی که ریزش مو و یا کم پشتی مو دارند و یا دچار طاسی و کچلی هستند، روشهای مختلفی برای رفع این مشکل و بازیابی موها وجود دارد. محلول و پودرهای شیمیایی موجود در بازار که مطمئنا به سلامت فرد آسیب وارد خواهد کرد. کاشت مو روش دیگری است که یک تکنیک جراحی است که اثرات آن بعد از چند ماه خود را نشان می دهد. نکته اینجاست که در کاشت مو تراکم موها بسیار کم است و نتیجه دلخواهی را مطمئنا از کاشت دریافت نخواهید کرد. راه حل مطمئن و مناسب ، ترمیم مو است. ترمیم مو یک روش جدید نیست. پیشرفت علم پزشکی باعث به روز شدن متدهای نوین در روش ترمیم مو شده است. ترمیم مو یک روش کلاهی است ، اما کلاه گیس نیست، تفاوت کلاه گیس و ترمیم مو را می توانید در این صفحه ملاحظه کنید.

ترمیم-مو-و-روش-های-آن

ترمیم-مو-و-روش-های-آن

کیفیت ترمیم مو

تمامی روش های ترمیم مو در سراسر جهان از یک قاعده پیروی می کنند. یک پروتز موی نانو که مو روی آن کاشت شده است و شبیه کلاه گیس است که روی سر نصب می شود. دونه دونه کاشت مو و بافت مو در برخی از موسسه ها مطمئنا یک دروغ است. این روشها در ترمیم مو وجود ندارند. آن چه که در ترمیم مو مهم است، جنس و کیفیت و نوع مو است. مویی که روی پروتز نانو ترمیم مو نصب شده، اگر از لحاظ جنس و کیفیت مناسب نباشد به راحتی و بعد از چند بار استفاده پاره خواهد شد و یا اینکه موهای روی آن ریزش پیدا خواهند کرد. نکته دیگر در جنس موها که اگر موها یک دست از یک جنس نباشد و از الیاف در آن استفاده شده باشد، پوست سرتان عرق کرده و دچار حساسیت شده و عفونت خواهد کرد. دلیل تفاوت در هزینه ترمیم مو در موسسه های مختلف، کیفیت موها و جنس ترمیم مو خواهد بود.

تفاوت در هزینه های ترمیم مو

تفاوتهای هزینه های ترمیم مو در موسسه های ترمیم مو بسیار زیاد شده است. در موسسه ما می توانید با هزینه مناسب، یک برند جهانی ترمیم مو به نام های فیکس آلمان را تهیه کنید و از لحاظ جنس و کیفیت مو ها و لایه نانو و پروتز صددرصد با خیال آسوده ترمیم مو را انجام دهید. نکته دیگر در تفاوت های هزینه های ترمیم مو، روش نصب ترمیم مو خواهد بود. در افرادی که کف سر چربی دارند ، روش بافت ترمیم مو انجام خواهد گرفت. روش کلیپسی در قدیم استفاده می شد و اکنون دیگر کارایی ندارند. در پوست های معمولی هم روش نصب با چسب های کراتینه انجام خواهد گرفت.نکته پایانی این که ترمیم مو ، تنها یک روش دارد. ترمیم مو با کلاه گیس تفاوت دارد. کلاه گیس موی مصنوعی است ولی ترمیم مو موی انسان است و طبیعی است.

نمونه کارها ی ما را در سایت و اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید و برای ارتباط با ما می توانید با آی دی t.me/sina_tarmim در تماس باشید.