عمر ترمیم مو
عمر (دوام) ترمیم مو
آگوست 20, 2017
ترمیم مو بدون جراحی
سپتامبر 10, 2017
نمایش همه

ترمیم مو آقایان

ترمیم مو آقایان

ترمیم مو آقایان

ترمیم مو آقایان

ما به توضیحاتی درباره ترمیم مو آقایان در صفحات دیگر سایت پرداخته ایم. اکنون می خواهیم به صورت تخصصی و جامع و کامل به این موضوع بپردازیم.
در بعضی از مردان در سن 30 به بالا به علت استرس و فشار کاری ، دچار ریزش مو و طاسی یا کچلی می شوند. دلیل دیگر این ریزش مو می تواند ژنتیک یا ارثی باشد. در برخی از مردان این ریزش مو تا طاسی و کچلی کامل همراه است. در برخی دیگر ریزش مو در شقیقه ها و یا وسط سر یا جلوی سر باشد. در برخی دیگر ریزش مو باعث کم پشتی مو می شود. خالی شدن و یا پیدا شدن کف سر در اثر ریزش مو باشد. این حالت را کم پشتی گویند. در تمامی این موارد که گفته شد ، وجه مشترک آنها موی بغل سر و یا پشت سرشان است. مویی که به بانک مو معروف است. موضوع بحث ما ترمیم مو است که نیازی به داشتن بانک مو ندارد. در کاشت مو از بانک مو استفاده می شود. در روش ترمیم مو نیازی به بانک مو نیست. در صفحه ترمیم مو چگونه انجام میشود، تمام توضیحات مربوط به ترمیم گفته شده است.

ترمیم-مو-مردان آقایان

ترمیم-مو-مردان آقایان

موسسه ترمیم مو آقایان

در نصب ترمیم مو، اندازه مو ها در هنگام نصب پروتز مو روی سر ، بلند و تا زیر گردن هستند. به انتخاب شماست که این موها کوتاه می شوند و به هر حالتی و هر اندازه ای که شما می خواهید در می آیند. در ترمیم مو مردان، موها رشد ندارند چون به ریشه مو وصل نیستند. مویی است که رشدی ندارد و ثابت است. اما می توان موها را به هر حالتی کوتاه و حالت داد. استفاده از مواد حالت دهنده مانند ژل و اسپری و سشوار و اتوی موی و غیره بلامانع است و هیچ آسیبی به موها وارد نمی کنند. در این روش، تأثیر ترمیم مو بر زیبایی را مشاهده خواهید کرد.

هزینه ترمیم مو آقایان

نکته ای دیگر که در زیبایی فرد و موهایش تأثیر دارد، کف سر و فرق سر می باشد. در ترمیم مو به روش های فیکس آلمان ، پروتز مو از جنس نانو ، دقیقا همرنگ و هم جنس کف سر است. تا حدی که اگر فردی کف سر شما را ببیند متوجه نخواهد شد که موی ترمیمی روی سر شما نصب شده است.
ترمیم مو برای موهای کم پشت بسیار موثر است. چون فردی موی کم پشتی داشته و نسبت به فرد طاس، تغییر در موهایش ملموس تر به نظر می آید. نصب ترمیم مو در این افراد بسیار موثر است و آرزوی داشتن موی پرپشت برایتان برآورده می شود. موهای خود فرد در ترمیم مو آسیب نخواهد دید و موها به رشد خود ادامه خواهند داد. موهای فرد با موهای ترمیم مو یکی می شوند و نتیجه یک موی زیباست. ما ضمانت می کنیم که این زیبایی را به شما هدیه کنیم.

خلاصه امتیازات به این مقاله
زمان بازدید
نام مقاله بازدید شده
ترمیم مو را من در های فیکس انجام دادم و نتیجه عالی گرفتم
امتیاز داده شده
51star1star1star1star1star

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.