نصب ترمیم مو

همانطور که می دانید در پیج تلگرام و اینستاگرام، ما فیلم های قبل و بعد از نصب ترمیم مو را قرار می دهیم. یک نکته که در فیلم های ما مشاهده خواهید کرد این است که فرد در بیشتر مواقع ، طاسی کامل دارد. بیشتر کامنت ها در این رابطه بوده که نصب ترمیم مو پرپشت برای این افراد که طاسی کامل دارند ، جالب نیست و مودار شدن فرد در یک روز بسیار جلب توجه غیر طبیعی می کند. برای اطلاع از شما عزیزان، ما برای نصب کردن ترمیم مو ، موهای فرد را به طور کامل می تراشیم . لازم است قبل از نصب ترمیم مو ، موهای فرد به طور کامل تراشیده شود.

نصب-ترمیم-مو

نصب-ترمیم-مو

طریقه نصب ترمیم مو

در کامنت ها می خوانیم که شما عزیزان ترمیم مو را برای فردی که مو دارد مناسب نمی دانید. در فیلم مشاهده می کنید که فرد مو دارد ولی باز هم برای فرد ترمیم مو انجام شده است. پاسخ این است که فرد موی کم پشتی داشته و ترمیم مو برای موهای کم پشت بسیار مناسب است و نتیجه خوبی را می دهد. ما در روش های ترمیم مو به روش ترمیم مو های فیکس آلمان مشتریانی داریم که فرد از ظاهر موی خود راضی نیست، موها ریخته و کم پشت شده ، کف سر معلوم شده و یا در شقیقه ها ریزش مو دارد. در این موارد می بینید که هیچ کدام طاسی کامل نداشته اند. پس چرا موها را می تراشید یا موهای خود فرد در ترمیم مو رشد خواهد کرد یا نه؟

نصب کردن پروتز ترمیم مو

در جواب این سوالها باید بگوییم برای نصب پروتز مو یا همان ترمیم مو نیاز به چسب ها کراتینه است. این چسب ها برای نصب بهتر و دقیق تر ، لازم است که روی پوست سر نصب شوند. به همین علت است که برای نصب پروتز نیاز به تراشیدن مو است. در جواب سوال دوم که موی فرد رشد خواهد کرد یا نه؟ در جواب باید بگوییم که بعد از نصب ترمیم مو ، موی فرد رشد می کند و از پروتز مو که مشبک مانند است بیرون می زند و با موی ترمیمی یکی می شوند. باید حدس بزنید که نتیجه کار بسیار جالب و عالی می شود. ما در صفحه ترمیم مو چگونه انجام میشود توضیح داده ایم که پروتز مو و طریقه نصب ترمیم مو به چه صورت می باشد.

نگهداری بعد از نصب ترمیم مو

ما در نصب مو ، ابتدا نمونه برداری از مو و قالب گیری از سر فرد را انجام می دهیم. ترمیم مو براساس ابعاد سر فرد آماده می شود و روی سر فرد نصب می شود. بعد از مراحل نصب ، نگهداری ترمیم مو برای بانوان و آقایان بسیار نکته

مهمی است. روند نصب ترمیم مو هفته ای 2 بار باید تمدید شود. این تمدید نصب به میزان چربی پوست سر فرد بستگی دارد. چربی سر فرد باعث کم شدن چسبندگی موی ترمیمی می شود و نیاز به ترمیم مو را لازم می کند. ما در طول مدت درمان، چربی موی سر فرد را کمتر می کنیم که فاصله زمانی ترمیم مو بیشتر شود. برای تمدید ترمیم مو حتما لازم نیست به موسسه مراجعه شود. ما لوازم ترمیم مو و آموزش نصب ترمیم مو را به مشتریان می دهیم و خود فرد می تواند در خانه با ریمورها و چسب های موسسه های فیکس به راحتی نصب ترمیم مو را انجام دهد.

خلاصه امتیازات به این مقاله
زمان بازدید
نام مقاله بازدید شده
بسیار مطلب مفیدی بود
امتیاز داده شده
51star1star1star1star1star