ترمیم مو با موی طبیعی انسان

ترمیم مو با موی طبیعی انسان

کلاه گیس ها برای ایجاد پوشش مصنوعی به منظور پر مو نمودن کم پشتی و یا کچلی سر شبیه به موی طبیعی هستند. یک کلاه گیس می تواند از نوع مرغوب و طبیعی باشد و سفارشی ساخته شده و ممکن است هزاران دلار قیمت داشته باشد. برخلاف دید بسیاری از مشتریان ما که ترمیم مو را کلاه گیس می دانند، که در صفحه تفاوت ترمیم مو با کلاه گیس آنرا کاملا توضیح دادیم. برخی دیگر از دوستان ترمیم مو را موی مصنوعی می دانند. در مقالات گذشته اشاره شده که ترمیم مو موی مصنوعی نیست بلکه موی طبیعی انسان است که روی یک پروتز نانو کاشته شده اند. موهای ترمیم مو که روی یک لایه نانو مشبک کاشته اند، پس بدیهی است که این موها به پیاز موی فرد کاشت نشده و رشد نخواهند کرد. این یکی از تفاوت های ترمیم مو با کاشت مو است، که مزیت ترمیم مو نسبت به کاشت مو ، استفاده نشدن از جراحی و مشکلات جراحی است که این موارد از عوارض کاشت مو به حساب می آیند.

ترمیم-مو-با-موی-طبیعی

ترمیم-مو-با-موی-طبیعی

موی طبیعی در ترمیم مو

ترمیم مو با موی طبیعی از جنس موی طبیعی انسان و با کیفیت بالاست که به دقت با جنس موی مشتری مطابقت داده شده و هماهنگ شده است. موها به صورت تک تک و یا دسته های خیلی کوچک با مهارت خاصی در اطرف رشته های پایه توری بسته شده و طوری گره می خورند که در امتداد جهت رشد موهای طبیعی قرار گیرند. موی ترمیم مو آسیب پذیر هستند و بایستی در فواصل منظم به منظور تمیز شدن و بازسازی به مرکز ترمیم مو فرستاده و ترمیم شوند. .نور آفتاب، آب شور، کلر موجود در آب استخرها و شامپوهای نا ملایم از عوامل کوتاه کننده عمر ترمیم مو محسوب می شوند که شرکت های فیکس آلمان با نام گلهای تهران ضمانت ترمیم مو یکساله را به شما عزیزان خواهد داد.

هزینه ترمیم مو با موی طبیعی

ترمیم مو در مرکزهای زیبایی و موسسه های دیگر با قیمت های مختلف ارائه می شوند. ترمیم مو با قیمت ارزانتر عمر کمتر و خیلی زود ریش ریش می شوند که می بایست در فواصل زمانی سریعتر ترمیم یا حتی تعویض شوند. ترمیم مو با قیمت ارزانتر از موهای مصنوعی ، موهای حیوانات ساخته شده باشند، ولی در موسسه های فیکس موهای 100 درصد طبیعی هستند. موی طبیعی ظاهری طبیعی تر به ارمغان می آورد. این موها از موهای آسیایی ساخته می شوند و با موی ایرانی مطابقت خواهند داشت. برای دریافت هزینه های ترمیم مو در مرکز های فیکس آلمان به قسمت هزینه ترمیم مو مراجعه کنید.

خلاصه امتیازات به این مقاله
زمان بازدید
نام مقاله بازدید شده
های فیکس موهای طبیعی با قیمت مناسب ارائه میده. من خیلی راضیم.
امتیاز داده شده
51star1star1star1star1star