عوارض ترمیم مو گلهای تهران ترمیم موی بانوان و آقایان هزینه کاشت مو معایب روش ترمیم مو چیست
حفاظت از موها در فصل تابستان
جولای 10, 2017
ترمیم مو آقایان
ترمیم مو آقایان
آگوست 28, 2017
نمایش همه

عمر (دوام) ترمیم مو

عمر ترمیم مو

عمر ترمیم مو

عمر (دوام) ترمیم مو

با توجه به سوال بیشتر افراد در مورد عمر ترمیم مو ، که عمر موها چقدر است ؟ موها ریزش دارند ؟ ترمیم مو هر چند وقت یک بار باید انجام شود و سوالاتی از این قبیل ، ما این مقاله را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم. عمر ترمیم مو رابطه مستقیمی با نگهداری ترمیم مو دارد. هر چه شما شرایط نگهداری را به خوبی انجام دهید، مسلما دوام مو نیز بیشتر خواهد شد. در ادامه ما می خواهیم در مورد خود کلمه عمر یا دوام ترمیم مو بحث کنیم .

عمر مفید ترمیم مو

ترمیم دارای عمر مفید است زیرا درست است که موهای ترمیم شده کاملا طبیعی می باشند ولی چون زیر پوست سر کاشته نمی شوند و از هیچ منبعی تغذیه نمی کنند به همین دلیل در طول گذر زمان حالت و طراوت خود را از دست می دهند. حال در خیلی از کامنت ها و تلفن های شما عزیزان این سوال تکرار شده که عمر ترمیم موهای های فیکس آلمان 1 سال است. نگرانی شما عزیزان از این است که با توجه به قیمت ، یکسال برای ضمانت ترمیم موها کم است. اما ما نکاتی را به شما می آموزیم که دوام موها را می توانید بیشتر کنید. در نهایت هزینه ترمیم مو برای شما به صرفه تر باشد.

نکته مهم این است عمر مو متناسب با هزینه ترمیم مو نیست بلکه به شرایط نگهداری مو بستگی دارد که بیشتر توسط چسب انجام می شود. درمورد چسبها موادی که استفاده می‌شود بر پایه گیاهی، همچنین این مواد با پوست سر سازگاری دارند و ایجاد حساسیت نمی‌کنند. حال ما هر چه قدر نگهداری از موها با دقت تر انجام دهیم، به طور استاندارد دوام مو تا 5 سال نیز می تواند باشد.

موهای ترمیم شده متوسط ۲ الی ۳ سال عمر و دوام مفید دارند که البته این عمر و دوام مفید بستگی به رعایت آموزش های انجام شده توسط مرکز ترمیم  دارد همچنین که به طور کلی اگر با روش استاندارد ترمیم انجام دهید می توانید از موهای ترمیم شده تا ۴ الی ۵ سال هم نگهداری کنید. باید به این نکته هم توجه کنید که روش های تقلبی و ساختگی ترمیم در بعضی موسسه ها که هدف آنها به دست آوردن پول بیشتر و سودهی است می تواند عمر موها را به سرعت کاهش دهد.

خلاصه امتیازات به این مقاله
زمان بازدید
نام مقاله بازدید شده
مقاله عمر ( دوام ) ترمیم مو عالی بود
امتیاز داده شده
51star1star1star1star1star

سیستم نظردهی برای این مطلب توسط مدیریت بسته شده است.